maandag 25 augustus 2008

Marieke Blokland


Jaja ik zit niet stil en ben heel erg druk bezig met de voorbereidingen voor Scrappen tegen Kanker. Ik wil begin oktober toch alles wel gaan afronden zodat ik mijzelf puur kan gaan richten op het adverteren en bekendheid geven eraan. Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk mensen bereiken en op de dag erbij hebben.


Ik kan al verklappen dat Marieke Blokland die dag ook aanwezig zal zijn met haar geweldige doodling. Marieke Blokland is bekend om haar geweldige boek wat ze over doodling heeft geschreven. Op 16 november zal zij ons allemaal gaan laten zien hoe je prachtige doodles kan gaan maken in je scrapbooks.


Vind je Marieke ook zo geweldig net als wij allemaal, kom dan ook 16 november naar scrappen tegen kanker.

Ik hoop jullie dan in ieder geval te zien!!!

xxx

Geen opmerkingen:

Bezoekers