donderdag 10 september 2009

Uitdaging maan september door DT member Anneke

Meiden,

Aan mij de eer om de eerste uitdaging te plaatsen. Maar voor ik de uitdaging bekend maak eerst even de spelregels:

* Iedereen mag natuurlijk meedoen.
* Je kan je inzending plaatsen in dit draadje, zet je inzending ook in draadje lo of mini album etc. Hier kan men dan commentaar geven. Op deze manier houden we dit draadje
overzichtelijk en opgeruimd.
* Patricia van The Heart Of Scrap zal aan het einde van iedere maand een winnaar kiezen, deze winnaar zal van Patricia een aardigheidje thuis gestuurd krijgen.
* Probeer je zoveel mogelijk aan de uitdaging te houden.
* Tenzij anders in de uitdaging vermeld mag je zelf kiezen of je lay out, mini-album of iets anders maakt.
* Tenzij anders in de uitdaging vermeld mag je zelf het onderwerp bepalen.

Alle lo's zullen ook een plaatsje op de blog van onze shop geplaatst worden.

Zijn er nog vragen of onduidelijkheden laat me dit dan even weten. (pb me dan ook even voor de zekerheid, zo kan ik op kort termijn antwoorden)

De uitdaging voor deze maand is:

Werk met minimaal 1 niet scrapgerelateerd artikel
Maak gebruik van verf op je lo, je mag zelf weten hoe en hoeveel.
en gebruik stukjes stof of lint
Ik wil graag een stoer geheel zien

Mijn uitwerking zal ik een week na het plaatsen van de uitdaging op het forum plaatsen,

Ik wens iedereen ontzettend veel plezier bij het maken en heel veel succes!

Alle afbeeldingen van de deelnemers worden zowel hier op deze blog als op het forum geplaatst. Zo ook de afbeelding van de winnende deelnemer!

_________________
Groetjes An.

Geen opmerkingen:

Bezoekers