donderdag 29 januari 2009

Stempel-Party

De Leukste stempel- Party vind je bij The Heart Of Scrap!
*TIP*
De party is ook ontzettend leuk voor kinderen, maar ook bijvoorbeeld om te organiseren voor een kinderfeestje!
Lijkt het je ook leuk om eens mee te doen aan een stempel-party?
Ken je mensen die het ook leuk lijken om mee te doen?
Wil je wat ervaring opdoen, of deze uitwisselen met andere?
Reseveer dan nu nog een stempelparty!
Voor de party heb ik de volgende producten beschikbaar:
  • Stempels van Sylvia & Pelle
  • Stempels van Marianne's Design
  • Andere diverse leuke stempels
  • Stazon inkten, diverse kleuren
  • Brushmarkers
  • Tools en andere benodigdheden om leuke kaartjes van je afdrukjes te kunnen maken
  • Voor iedere deelnemer een samengestelde kit

Iedere deelnemer krijgt een eigen kit, welke ik heb samengesteld. De kit bevat o.a. lint, embellishment, papier. Met deze kit kun je direct aan de slag!

Je kunt de party zowel bij jou als bij mij thuis boeken, boek je de party bij jou thuis dan dien je te zorgen voor minimaal 6 deelnemers. Als je boekt voor 10 of meer deelnemers heb je zelf geen kosten voor deelname! Natuurlijk dien je dan ook zelf voor de drankjes en hapjes te zorgen!

In principe rijd ik door heel Nederland, woon je binnen een straal van 15 kilometer bereken ik geen reiskosten woon je daarbuiten bereken ik € 0.19 cent per kilometer.

Natuurlijk kun je ook boeken als je in Belgie woont, vanaf de grens rijd ik dan maximaal anderhalf uur.

De party is ook bij mij thuis te reserveren, wil je dat liever? Geef je dan op, dan plaats ik je op de lijst en zodra er een datum bekend is wordt je vanzelf uitgenodigd! Uiteraard zorg ik dan ook voor de drankjes en hapjes. (En een gezellige party)

Wil je meer weten, neem dan even contact met mij op of laat een reactie achter.

Groetjes Patricia

Geen opmerkingen:

Bezoekers