vrijdag 27 juni 2008

De eerste advertentie is een feit!


Ja ja eindelijk het begin is er hoor. Scrappen tegen Kanker begint nu echt helemaal vorm te krijgen. Het plan is klaar, veel voorbereidingen zijn al volop in gang. Gisteren viel met een plof een vakblad voor mijn branche op de mat (daar ben ik lid van). Ik had al een poosje wat mailtjes heen en weer gehad met hun over een advertentie maar wist niet wanneer dat hij geplaatst zou worden en hoe de advertentie eruit zou gaan zien. En wat was ik trots gisteren zeg om zo een grote advertentie te zien. Ik zat echt te stuiteren op mijn stoel...Heb gelijk hier en daar de afbeelding gemaild naar mensen die mij helpen met die dag.


Maar ik zal hem hier ook zetten, als je erop klikt wordt hij in een nieuw venster geopend.


xxx

Geen opmerkingen:

Bezoekers