woensdag 31 december 2008

Het afsluiten van 2008 en het nieuwe jaar komt er bijna aan

Nog een aantal uurtjes te gaan en dan is het zover en gaan we 2008 afsluiten, en verwelkomen we 2009.

Ik kijk terug op 2008 met gemengde gevoelens. Veel leuke en mooie dingen, maar ook echt veel hele verdrietige dingen waar we nog steeds mee worstelen binnen mijn gezin.

We hebben afscheid moeten nemen van een aantal mensen, mensen die we niet snel en zelfs waarschijnlijk nooit zullen vergeten. Mijn Schoonpapa, Peter, Willem, mijn Opa, Ome Ben laten ons achter met alleen nog maar (mooie) herrineringen. We hebben ons met veel moeite door al die feestelijke dagen heen geslagen worstelend met allerlei emoties en gevoelens.

Maar 2008 had voor mij ook veel moois, de start van mijn eigen bedrijf The Heart Of Scrap, mijn eerste beurzen, de lancering van mijn website, onze nieuwe caravan. En een nieuwe vriendschap. 1tje waar ik heel hard aan toe was. Ik ben nooit opzoek geweest of wanhopig geweest naar een nieuwe vriendschap en kreeg hem zo in mijn schoot geworpen en het klikte alsof het nooit anders is geweest.

Kortom 2008 was een jaar om nooit meer te vergeten!

Ik wens jullie allemaal een heel gezond en gelukkig en natuurlijk een creatief nieuwjaar toe!

Op naar 2009 en die moet gewoon gaan spetteren!!!!!!!!!!

Heel veel liefs Patricia

Geen opmerkingen:

Bezoekers