zaterdag 10 januari 2009

Nieuwe spullen onderweg

Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en ik heb alweer een hele dosis leuke nieuwe spullen besteld. Ik heb een nieuwe groothandel gevonden met ontzettend leuke artikelen. De komende week ga ik mijzelf bezig houden met alles online te zetten in de pre-order map. En alle oude producten te verwijderen.

Jullie kunnen binnenkort ook de Bind it all bij mij in de shop vinden met alle bijhorende accesoires. Maar ook nog een merk wat hier nog niet zo heel erg bekend is maar wel echt hele leuke spullen heeft.

Houd de webshop daarom goed in de gaten, mocht je nog vragen hebben of iets willen hebben wat er niet bij staat neem dan gerust contact met mij op en dan ga ik voor je opzoek.

Ook zal er binnenkort een leuke wedstrijd op de site van The Heart Of Scrap komen, deze zal via het forum aangekondigd gaan worden.

Door een crash is helaas het forum met al zijn leden verloren gegaan, waardoor het voor de bestaande leden nodig zal zijn om je opnieuw aan te melden mijn excuus hiervoor.,

Tot snel in de shop van The Heart Of Scrap

XoXo

Geen opmerkingen:

Bezoekers