donderdag 29 januari 2009

Bericht van een groothandel

Ik ben heel erg hard bezig op de achtergrond om meer stempels in te slaan, en alles wat je nodig hebt bij het stempelen.
Nu had ik bij een groothandel om informatie gevraagd en vandaag viel hun antwoord op deurmat met een dikke plof! Wat een envelop zeg WAUW!!!!
Als eerste zat er een leuke brief bij, en natuurlijk hun catalogus. En dan het mooiste 2 mooie stempels, wat boekjes met achtergrondvellen en heel veel mooie journalings over het leven! Plaatjes en nog veel meer.




2 opmerkingen:

Dagmar Wijnbelt-van Heun zei

Hallo Patricia,

Ik zie hier jouw blog en lees over de stempels. Ik ben op zoek naar een groothandel die mooie stempels met bijv handgeschreven teksten maakt. Kan jij mij een adres doorgeven? Alvast heel hartelijk dank!

Groetjes van Dagmar

tamara zei

hoi
ik zou graag weten welke groothandel tot nu toe als ik info opvraag krijg ik een brief en meer niet zo werf je toch geen klanten haha. Snap dat je mischien bang ben voor concurentie maar wees gerust ben bezich met een zaak buiten nl. Hoop dat je mij kunt helpen.
vriendelijke groet tamara

Ps wat een onwijs leuke site verder heb flink zitten lezen:D

Bezoekers