dinsdag 8 april 2008

Tijdje niet geschreven

Ben ik weer, na een hele poos niet meer geschreven te hebben op mijn blog. Ik heb het zo ontzettend druk gehad de laatste tijd met mijn scrapshop en mijn gezinnetje.

Maar ik ben er weer! Er is veel verandert aan mijn scrapshop. Ik ben bezig met het organiseren van Scrappen tegen Kanker wil je er meer over weten meld je dan even aan bij The Heart Of Scrap (Bij het forum). Daar kun je meer vinden en op de hoogte blijven van de nieuwste veranderingen!

Inmiddels kan ik ook in USA wat producten afnemen daar ben ik ontzettend blij mee want nu kan ik ook de wat populaire dingen aan gaan bieden in mijn Scrapshop.

Ook heb ik inmiddels een datum geprikt voor mijn eerste marktstandplaats. Deze gaat plaatsvinden in Zundert op 7 & 8 juni. Het aardbeienfeest. Ben wel nu al nerveus hoor wat staat mij te wachten , hoe wordt het weer want van het weer ben ik ook wel afhankelijk. Vorig jaar hebben ze ruim 30.000 bezoekers gehad uit Nederland en Belgie op deze braderie en markt. DUs ik ben erg benieuwd hoe het dit jaar gaat lopen. Ik ben al druk aan het sparen om een flinke voorraad bij elkaar te krijgen ik ga proberen om de meest populaire dingen daar aan te bieden. En natuurlijk zijn er mijn workshop voorbeelden te bezichtigen.

Het is ook weer campingtijd geworden, we zijn al heerlijk een weekendje naar de camping geweest. En wat denk je? Gaat het sneeuwen heb ik weer zeg hahaha.....Maar desondanks de sneeuw was het heerlijk en heb alles gesopt en Lucas heeft zich kostelijk vermaakt en moest heel erg huilen toen we weer naar huis gingen. Melissa was lekker bij mijn zus aan het logeren dus die had het ook prima naar haar zin.

Vorige week ben ik naar de Crea beurs in Rijswijk geweest, wat een drukte zeg bij de scrapstands niet te geloven! Ik heb hier en daar nog wat leuke dingen gekocht die ik al wat langer op mijn wensenlijstje had staan. Dus ik ging weer tevreden naar huis met in de gedachte dat ik volgend jaar ga proberen om ook op die beurs te gaan staan. Maar dat is toekomstmuziek en altijd erg leuk om voor ogen te hebben. ZO blijf ik steeds weer nieuwe doelen stellen om te bereiken maar eerst Zundert overleven.

Tot zover blijf ik even, en zijn jullie weer een beetje op de hoogte van mijn dagelijkse kost hier.

xxx Liefs Patricia

Geen opmerkingen:

Bezoekers