maandag 10 maart 2008

Op naar de groothandel


Ja ja vandaag is het zover, ik ga voor de eerste keer naar een cash en carry bij de groothandel. Ik moet het 1 en ander inkopen voor bestellingen en natuurlijk om voor mijzelf verder aan de slag te kunnen aan voorbeelden om te maken. Ik neem maar niet al te veel geld mee want ik ben bang dat alles ook echt tot op de laatste cent op zal gaan. En aangezien ik vanaf een nul punt start wil ik niet nu al de fout ingaan of de min in...Er komen strakjes ook workshops dus moet proberen zoveel mogelijk apart te houden aangezien ik daar ook voro in zal moeten gaan slaan. En er is ook nog van een andere groothandel een bestelling naar mij onderweg met geweldig mooi papier van Kelly Panacci...
Ik zal kijken of ik strakjes dit bericht nog even kan updaten met wat fotos van wat ik vandaag gekocht heb.
Liefs Patricia

Geen opmerkingen:

Bezoekers