dinsdag 6 mei 2008

Lekker in de zon

Zit nu terwijl ik dit tik lekker in t zonnetje heerlijk met mijn voeten op de tafel en lappie op schoot. Wat een weertje he, en van mij mag het nog wel even zo blijven. Ik hoop dat het op 7&8 Juni ook zo prachtig is. Dan sta ik nl op de braderie voor het eerst, met de verkoop van mijn scrapmaterialen dus ik hoop dat ik lekker verkoop. Wel spannend, als ik er aan denk gaat mijn maag beetje draaien lijkt wel van de spanning hahahaha....Als deze braderie goed gaat en volgens verwachting dan ga ik gelijk nieuwe braderie boeken. Op mijn forum kun je zien waar ik steeds zal staan.

Heb net alle bestellingen afgerond bij de groothandelaren, en zelfs al 2 van binnen. Morgen verwacht ik nog een aantal bestellingen binnen waaronder de Bigshot en natuurlijk heb ik er daarvan ook 1tje voor mijzelf besteld weer een leuk speeltje erbij mijn kast gaat al aardig vol raken met leuke speeltjes om mee te scrappen.

Donderdag vertrek ik weer lekker naar de camping en ga dan daar nog even lekker na genieten van alles. Als het goed is heb ik dan ook een naaimachine, maar eerst maar even uitproberen of het wat is en of ik er mee overweg kan dus ik moet vooral mijn naaigerei niet vergeten. Want je papier leuk stikken is echt geweldig daar kun je de mooiste lo'tjes mee maken.

Nou tot zover, ga ik nu ff lekker de kids badderen en tot de volgende keer dat ik weer schrijf.

xxx

Geen opmerkingen:

Bezoekers