donderdag 15 mei 2008

Halve finale

Ik zit in spanning de tijd in de gaten te houden vandaag. Vanavond de halve finale van de gouden kooi, een programma wat ik al vanaf dag 1 volg via de live streams op het internet. Ze weten het goed stil te houden , en er voor te zorgen dat er geen leks zijn binnen hun eigen personeel. Voor zover ik weet is het al wel bekend wie er vandaag uitgaat want de opnames zijn al geweest, die vonden eergister en gisteren plaats.

Verder gaan de dagen lekker opschieten nog even en dan is het zover en sta ik voor het eerst op de braderie met mijn scrapverkoop. Wel erg spannend allemaal hoor. Op de camping heb ik ook al wat mensen bij elkaar weten te krijgen voor een leuke workshop deze zomer, en er zullen er vast nog wel meer komen.

Ik zit nog eff lekker na te genieten van het heerlijke weer want het zal na vandaag behoorlijk frisser en natter gaan worden helaas.

Maar dan weer lekker aan de scrap, want er komt gewoon niks uit mijn handen met dat heerlijk eweer. Ik zit wel vol ideeen en ga die de komende dagen lekker uitwerken!

Ik zal binnenkort weer wat foto;s hier gaan plaatsen.

xxx

Geen opmerkingen:

Bezoekers