woensdag 21 mei 2008

Groothandel Sirius Failliet

Deze week kreeg ik het nare bericht dat Sirius Hobby er na 25 trouwe jaren in de hobbywereld ermee gaat stoppen. Door de lage dollar gaan veel winkeliers uitwijken ook naar USA. Dit is natuurlijk voor mij en voor alle andere webwinkeliers erg vervelend. Sirius had een goede levering en leuke producten ook hun eigen producten zoals de bookiez en de magic shapes!

Dit gaat voor mij ook wel het 1 en ander betekenen. Ik zal wat langere wachttijden moeten geven aan mijn klanten. Maar daar staat wel tegen over dat ik echt een nieuwe lijn kan gaan aanbieden. Wat ik langzaam probeer op te bouwen zodat ik ook voorraad zal hebben. Ik ben sinds deze week dan ook een retailer van Kaiserkraft, en dit zeg ik dan ook echt met trots. Hun hebben producten die je hier niet veel ziet en of moeilijk kunt vinden. En ook echt geweldige producten ik ben er echt helemaal weg van.

Deze week ga ik alle Siriusproducten uit mijn webshop halen omdat ik daar geen levering meer van kan garanderen na een bestelling.

Dus ook deze week ga ik starten met alle producten die nu bij mij te bestellen zijn plaatsen en ik kan nu al beloven dat ze scherpe prijzen zullen hebben!!! Hoe meer ik zelf op voorraad ga krijgen hoe scherper mijn prijzen zullen worden.

Houd dus mijn Scrapshop scherp in de gaten. Maar ook mijn agenda want ik zal binnenkort op een jaarmarkt of braderie gaan staan met enkel producten van Kaisercraft.

www.theheartofscrap.nl

Wil je de nieuwste producten al zien voordat ze in mijn webshop komen te staan google dan even op theheartof. Ik plaats het merendeel eerst op Marktplaats.

Geen opmerkingen:

Bezoekers