woensdag 10 september 2008

Melissa haar eerste paardrijles

Vandaag was het eindelijk zover voor mijn kleine meid. Na jaren gezeurd te hebben om paardrijlessen of een eigen paard, zit ze dan vandaag trots voor het eerst op een grote pony. Zonder angst klom ze erop, en werd wel begeleid. Maar het ging goed ze had het vrij snel onder de knie en ging al snel mee in draf met de rest van de groep. Ik moest zo erg lachen om het meisje wat je op de foto achter haar ziet, het paardje deed dus totaal niet wat zij wilde en ging dwars door de hele bak heen. LOL....

Melissa heeft jaren gevraagd om dit en ik heb haar beloofd als ze het goed doet op school, en met de rijlessen en thuis in haar gedrag ze volgend jaar op ruiterkamp mag! Nou dat ziet ze dus wel helemaal zitten. En nu heeft ze ook wat om voor te doen, verlopig zal ik nog meegaan naar paardrijden maar uit eindelijk wil ze het liefste alleen gaan. Deze manege is niet de manege waar ze zal blijven rijden. Ze staat op de wachtlijst bij een manege waar het echt 1000x leuker is en gezelliger. Deze manege sprak mij niet zo heel erg aan de kids mogen niet tussendoor langs komen om hun favo paardje extra te knuffelen en te verzorgen. Op de andere manege mag dat wel. Dus tegen de tijd dat ze terecht kan kan ze lekker rijden, en gelijk meestromen. Bij die manege wordt dan ook echt onwijs veel georganiseerd voor de kids en de paardjes. Ga maar eens kijken op hun site, http://manegedebelle.rhorho.nl/news.php dit gaat dus ook haar plekkie worden over 11 maanden en met een beetje mazzel eerder!

xxx

Geen opmerkingen:

Bezoekers