woensdag 24 september 2008

Zonnige groetjes uit Salou






Hey daar allemaal in het koude Nederlandje. Wij zitten hier heerlijk in het zonnetje, genietend van de golven en het geluid van de wind door de palmbomen. We hebben ook behoorlijk wat regen gehad, maar vandaag echt weer een heerlijke warme dag. En dus heeeel snel naar het strand geweest. k heb alvast wat leuke foto's zal ze er gelijk bij zetten. De heenreis is op zich goed verlopen, alleen toen we bijna op plek van bestemming waren, bijna de auto los gereden dat ging nog maar net goed ik zag een busje staan op de vluchtstrook en dacht sjit ze staan te flitsen en liet mijn gas los. Ineens de auto voor mij week naar links, en zag ik een grote bumper op de snelweg liggen, echt zo op de middense baan, ik kon geen kant op en klapte er vol overheen de bumper bleef onder de auto hangen dus ik ben zo goed en zo kwaad als het ging de vluchtstrook ingedoken waar ries hem heel voorzichtig onder de auto uit heeft weten te krijgen samen met mijn hulp natuurlijk. We hebben gelukkig niet al te veel schade, maar we kunnen het nog niet goed zien, thuis de auto maar ff naar de garage. Ik had de schrik goed te pakken dikke tranen reed mooi wel in de auto van mijn schoonpapa dus moest er eg niet aan denken, Ik weet dat ik goed gehandeld heb, en rustig was gebleven dus al met al brachten we het er toch maar goed vanaf.


Nou ik hou het even hierbij de batterij gaat leeg dus ga snel nog even wat fotos erop gooien


ADIOS, en tot volgende week


dikke kus van Tries uit het warme Salou

1 opmerking:

Scraps from a boy zei

Eeeej,

Je mag mailen naar: peerke_88@hotmail.com....

kzie em wel verschijnen!!

Groetjessss
Peter

Bezoekers