vrijdag 12 september 2008

Scrapbook voor mijn schoonmama

Na het overlijden van mijn schoonvader is het even stil geweest rondom mij en scrappen. Ik had totaal geen inspiratie en wat er uit mijn handen kwam was eigenlijk meer het standaard gebeuren. Tijdens de uitvaart van mijn schoonvader had ik voorgesteld dat het erg mooi zou zijn om naast zijn kist een groot scherm op te hangen en daarop een slideshow van al zijn foto's af te draaien via een beamer en laptop. Iedereen was het hier mee eens, en het was echt heel mooi. We zijn een hele avond alle foto's aan het doorspitten geweest en heb ik even later echt heel veel zitten inscannen voor de slideshow. Nu kwam voor mij het idee om voor de kerst voor mijn schoonmoeder een scrapbook te maken, mijn ouders hadden er ook al eens 1 gekregen en was ehct een geslaagd kado. Nu ben ik dus begonnen aan een boek en daarin verwerk ik alleen de foto's die we ook in de slideshow gebruikt hadden heb alles af laten drukken boek uitgezocht en tjsa het was dus moeilijker dan ik dacht. Ik kom dus ok nog niet echt ver met het boek. Het wordt een in Loving Memorybook wat start met een pagina waarop staat in Loving Memory met een grote foto van mijn schoonvader. Ik houd het boek rustig en niet al te veel frutsels en poespas. Mijn schoonmoeder zou zoals ik het nu maak denk ik wel het mooiste vinden. Hieronder kun je alvast wat pagina's zien die ik gemaakt heb voor het boek met veel tranen want bij iedere foto zit een verhaal die ik allemala ken of zelf mee beleefd heb.








xxx


Geen opmerkingen:

Bezoekers