dinsdag 9 september 2008

Vakbeurs te Arnhem

Ik zit niet stil, blijf toch opzoek naar leuke nieuwe dingen voor in mijn Scrapshop. Na lang wikken en wegen heb ik besloten om toch wat meer uit te bereiden naar Non-Scrap. Blindstaren op alleen maar scrapmaterialen zal geen zoden aan de dijk zetten denk ik. Ik heb veel leuke dingen gezien eigenlijk veel te veel. Maar ook ondertussen weer heel veel leuks besteld. Veel is voor zowel kaarten als scrappen te gebruiken dus zo kan ik dan beide doelgroepen raken!

Kijk hier onder naar de afbeeldingen wat er weer te verwachten is binnen mijn shop. Ook kun je eens op marktplaats snuffelen, daar vind je als eerste wat er binnen komt of gaat komen bij mij, en daarna pas wordt alles in mijn Scrapshop geplaatst, zo houd ik mijn shoppie lekker up to date en probeer ik alles op voorraad te hebben wat ik daar plaats.
Zie je wat leuks, ga dan naar mijn Scrapshop de link kun je hier ook vinden.

Binnenkort sta ik weer op een Jaarmarkt, deze keer is het in Leidschendam op de Damlaan. Wil je wat bestellen, dan kan je het eventueel ook daar afhalen mits ik het een week van te voren weet. Hopelijk tot dan!
GlitterPapier:Clearstamps:
Agenda:
Paperpad's:

Geen opmerkingen:

Bezoekers