zondag 9 maart 2008

Ben aan het moth boekje begonnen

Ben gister aan het moth boekje begonnen van het forum. Maar kwam er achter dat ik vergeten was tape te kopen gggrrr ipv tacky heb ik houtlijm gebruikt en ging prima. Alleen had ik een rare stof gebruikt waar je werkelijk alles op zag. Had er even op moeten letten dat ik met mijn vieze vingers niet aan de goeie kant kwam, maar ja daar leer ik van en dan wordt dit maar de achterkant. Mijn dochtertje heeft tegelijk ook meegedaan met mij, en vond het iets moeilijker ze hoeft nu alleen nog de knoopjes op de eerste kant te doen en dan heeft ze net als ik 1 kantje klaar. En ik moet zeggen ze deed het goed, ietwat ongeduldig maar dat moet ze nog leren en ja van wie kan ze dat nou het beste leren???




Ik had weer wat spulletjes gekocht bij Scrapland. Niet al te veel natuurlijk omdat ik morgen ook naar de groothandel ga om in te kopen voor mijn webwinkeltje. Maar had een paar mooie stempels gehaald en nog wat papier dat kan ik toch niet krijgen bij de groothandel omdat ik niet bij iedere groothandel kan afnemen. En eenmaal thuis aangekomen heb ik snel wat gegeten en ben aan de slag gegaan met mijn nieuwe stempels en dit is het resultaat geworden.





Ook zijn we nog even naar het bos geweest voor we langs Scrapland reden. Heerlijk ff eruit dat heeft ons allemaal wel ff goed gedaan na een slecht begin van de dag. De kids hebben even heerlijk gerend en gespeeld en spannende dingen gezien. We hebben ons voorgenomen om te proberen iedere week even door het bos te gaan lopen het is hier zo dichtbij en het is ook geweldig voor de kids. Toen ik nog in Den Haag woonde gingen we regelmatig naar het strand even uitwaaien heerlijk ik mis dat wel hoor! De zee doet mij meer dan het bos.

Voor nu laat ik het even hierbij, de kids dartelen hier rond en moet hoognodig wat aan mijn wasgoed gaan doen.

Liefs Patricia



Geen opmerkingen:

Bezoekers