maandag 3 maart 2008

het begin is er


Het begin is er! Ik kon toch niet wachten hoor totdat ik een nieuw bed zou hebben. Man lief heeft na het werk toch de bedden naar zolder gedaan voor mij. Heb de hele dag hard gewerkt en gedaan op zolder, de gordijnen van mijn slaapkamer als een soort hemel vanaf de balken over mijn bed heen gedrapeert en ook tegen de muur aan de kopkant gedrapeert. Morgen nog even de rotan rolgordijnen ophangen zodat ik niet tegen een wand zooi aan zit te kijken en tegen een lelijke ketel. Morgenochtend ga ik dan beginnen met mijn nieuwe scrapkamer op te ruimen en mijn gordijnen die ik over heb gehouden uit onze caravan op te hangen. Mijn caravan was in een engelse stijl ingericht alles met roosjes (rose) maar dit jaar gaan we verbouwen in de caravan dus komen er dikkere gordijnen te hangen. Dus alles wat met de roosjes te maken had komt dan naar mijn scrapkamertje veel had ik al thuis vanwege de winterstop. Alleen de muren moeten dan nog maar even wachten tot ik weer centjes heb want nu zet ik ieder duppie opzij voor mijn Silhouette (YESSSSS met liefde doe ik dat). En als die er is ga ik papier halen om mijn muren mee te doen. Ik weet alwel de stijl en kleuren die ik wil en dat is dus die bij de roosjes past.

Morgen heb ik mijn camera terug en dan zal ik wat foto's gaan plaatsen.

Liefs Patricia

Geen opmerkingen:

Bezoekers