zondag 2 maart 2008

Jaja weekend zit er alweer bijna op zeg. Wat gaat dat snel. Des ondanks het rommelige weer toch nog lekker ff naar buiten geweest. De markt was niks dus ben ik maar snel weer weggegaan. Toen nog maar even naar Scrapland gekart. Mijn lieve vriend zegt vind je het erg als ik in de auto blijf zitten....Ik zeg nee hoor maar je weet het he!!!! Dus ik op mijn gemak naar binnen heb eens lekker rondgesnuffeld want ik was er nog nooit geweest,, en auw ik zeg weer van die geweldige leuke dingen. Heb natuurlijk weer het 1 en ander gekocht kon het echt niet weerstaan hoor. Journaling stempel ging mijn mandje in, foamstempels (xl alfabet) erbij hier en daar nog wat papier erbij...lint wat bloemen grrrr oow ja en nog wat inkt hahahhah. Uit eindelijk heb ik toch maar de silhouette besteld dus nog ff geduld en ik heb hem eindelijk in mijn bezit zeg!!! Dus nu afwachten maar.

S'avonds ben ik natuurlijk gelijk heerlijk aan de slag gegaan met mijn nieuwe spulletjes. En heb weer 2 lootjes gemaakt...als ik mijn camera terug heb zal ik ze hier ook wel even bij plaatsen.

Vandaag (zondag) lekker de zolder eens opgeruimd en kwam tijdens het ruimen weer op een brilliant idee! Ik zou mijn slaapkamer naar de zolder verkassen het is een vrij kleine zolder met een vlieringtrap dus het heeft wel een bepaalde charme hoor...Ik moest toen gelijk aan Meriam van bag of memories denken wat zij met de kinderkamertjes had gedaan en jaaa dat zou ik dus ook wel gaan doen op de schuine stukken en dan de balken leuk bijpassend kleurtje geven. ZO dat idee zit er in nu nog uitwerken.

Dan gaat mijn slaapkamer mijn scrapkamer worden en ook die is natuurlijk al in mijn hoofd klaar. 1 muur met mooi scrappapier behangen lijkt me ook hier wel heel erg leuk zeker ook omdat het mijn scrapkamer gaat worden waar ik ook mijn workshops ga geven. Mijn kamer is best ruim alleen blijft mijn kleding kast die niet al te groot is (een antieke) staan maar dat is niet erg. Van mijn moeder krijg ik mooie houten stellingkasten die ik dan ook een leuk kleurtje ga geven ik krijg er als ik wil ook nog een archiefkast met die ribbelrol deuren en een opzet kast dus daar ga ik nog even voor kijken of ik da nog ruimte voor heb want ik heb een giga groot buro en een grote witte boekenkast ook nog. Maar denk dat die kast er wel gaat komen mijzelf kennende verzin ik er wel weer wat op. Ik heb nog een grenen eettafel in t hoekje van de zolder staan dus die kan dan gelijk mijn scrapkamer in wat leuke stoelen erbij zoeken en klaar is de tafel voor de workshops!!!

Ik kan niet wachten om te beginnen mijn handen jeuken echt vreselijk nu....Maar ja ik moet wel even nog volhouden want ergens eind maart ga ik een nieuw bed kopen die van mij is vreselijk en ligt echt niet meer. En om die dan naar zolder te doen en dan over een maand weer naar beneden zie ik echt niet zitten (zijn van die boxsprings 2 stuks).............

Maar ik kan natuurlijk wel gaan beginnen aan de decoratie!! SMILEEEE

Tot mijn volgende bloggie maar weer

Liefs Patricia

Geen opmerkingen:

Bezoekers